Inscrieti-va si veti fi contactat in curand de un Consilier de Vanzari Avia Motors pentru confirmarea cererii dvs. si pentru a vi se comunica programarea pentru drive test.
Sunt de acord ca Avia Motors să prelucreze și să utilizeze datele cu caracter personal oferite, conform legislației în vigoare. Detalii aici.
Epoca digitală câștigă tot mai mult teren și în cotidianul nostru, inclusiv în conexiune cu automobilele noastre. Astfel, Škoda oferă servicii on-line ce servesc în primul rând siguranței dumn
eavoastră și vă dau acces facil și confortabil la informații on-line și informații privind automobilul. Škoda Connect este compus din cele două pachete principale: Care Connect și Infotainm
ent Online. Care Connect include serviciile proactive, ce vă oferă asistență în caz de probleme în legătură cu automobilul dumneavoastră, dar și pentru planificarea lucrărilor de service. Tot aici este inclus și accesul de la distanță la automobil prin intermediul aplicației. Infotainment Online (disponibil exclusiv în combinație cu un sistem de navigație) include anumite funcții adiționale pentru navigație și pentru căutarea informațiilor actuale privind starea vremii, traficul, locurile de parcare și multe altele.
Trebuie să activați serviciile în noul vehicul? Sau Škoda Connect a expirat?
Activați Škoda Connect sau reînnoiți serviciile expirate.
Pasul 1
Descărcați aplicația MyŠkoda pe dispozitivul mobil printr-un cod QR sau faceți click aici pentru a vizita portalul Škoda Connect.
Pasul 2
Conectați-vă cu ID-ul Škoda sau creați unul nou.
Pasul 3
Introduceți numărul de identificare al vehiculului (VIN) și urmați instrucțiunile pentru a finaliza înregistrarea.
Click aici pentru ghidul de utilizare al aplicației
Aceste vouchere conțin un cod răzuibil care poate fi valorificat în magazinul online Škoda Connect pentru o licență anuală și reprezintă o alternativă la metodele de plată anterioare pentru reînnoirea licenței (PayPal, Mastercard/Visa, transfer bancar).
Activarea are loc în magazinul online Škoda Connect sub > Servicii, Aplicații și Funcții > “Am un cod de extensie”.
Cu noua aplicație MyŠkoda, vă puteți controla întotdeauna mașina oriunde v-ați afla. De exemplu, puteți verifica nivelul de încărcare a bateriei și chiar puteți controla de la distanță funcțiile de încărcare sau puteți monitoriza starea diferitelor părți ale vehiculului dvs.
Trăiește fiecare zi la maximum! Dacă cumpărați toate sau doar unele dintre pachetele Škoda Connect, vehiculul dumneavoastră va primi o serie de funcții noi.
Serviciile sunt împărțite în pachete logice, bazate pe teme. Fie că doriți să extindeți posibilitățile sistemului de infotainment, să facilitați menținerea stării tehnice a mașinii sau să accesați vehiculul Škoda de la distanță.
Astfel, puteți ajunge la destinație în siguranță și confortabil în orice moment. Rutele sunt calculate online și vă ajută să evitați ambuteiajele în trafic. În plus, hărțile sunt actualizate automat. Puteți căuta online în orice moment benzinării, stații de încărcare, parcări și multe altele. căutare.
Aceasta include diverse caracteristici pentru Škoda Enyaq iV. Puteți controla sau programa procesul de climatizare (încălzire și răcire) și puteți încărca bateria de la distanță prin aplicația MyŠkoda.
Care Connect. Acces la distanță
Prin intermediul interfeței online, puteți accesa cu ușurință Škoda dumneavoastră de oriunde. Vizualizați datele călătoriei, verificați starea actuală a vehiculului sau folosiți claxonul și luminile de avarie pentru a-l găsi mai rapid într-o parcare aglomerată. În funcție de model și de călătoria planificată, puteți, de asemenea, să blocați/deblocați mașina de la distanță și să porniți încălzirea auxiliară
Care Connect. Servicii Proactive
Pachetul de service proactiv permite autovehiculului dumneavoastră să trimită informații partenerului de service ales dacă, de exemplu, uleiul sau becul defect trebuie schimbat. Cu aplicația MyŠkoda, puteți vizualiza oricând un raport de stare a vehiculului. Dacă aveți nevoie de informații despre vehicul sau asistență rutieră, pur și simplu apăsați butonul de informații/depanare de pe capitonajul plafonului.
Cel mai rapid mod de a obține funcții noi
Asistent faza lungă
Comutarea între farurile de fază lungă și faza scurtă poate fi obositoare, mai ales dacă conduceți pe distanțe lungi. Când activați asistența fazei lungi (cunoscută și sub denumirea de Auto Light Assist), comutarea se va realiza automat. Astfel, creșteți atât confortul, cât și siguranța generală, deoarece nu veți deranja ceilalți participanți la trafic.
Iluminare ambientală – culori suplimentare
Bucurați-vă de o ambianță în mașină potrivită stării dumneavoastră de spirit. Gama suplimentară de culori pentru iluminarea ambientală extinde oferta la aproximativ 30 de opțiuni atractive pentru iluminarea bordului, a ușilor din față și a spațiului pentru picioare – astfel încât să puteți adapta culoarea exact gustului dumneavoastră.
Iluminare ambientală – Caracteristici suplimentare
Bucurați-vă și mai intens de condus în modul Sport datorită iluminării ambientale, care se schimbă dinamic în funcție de accelerație. Alte funcții, cum ar fi sincronizarea cu martorul luminos și afișajul când ușile sunt deschise, oferă siguranță suplimentară.
Navigație
Îți lipsește navigarea în infotainment? Le puteți actualiza cu ușurință și puteți adăuga funcțiile de navigație care vă vor face călătoria mai plăcută și vă vor ajuta să ajungeți la destinație fără nicio bătaie de cap.
Recunoașterea semnelor de circulație
Nu mai rata niciodată un semn de circulație! Cu recunoașterea semnelor de circulație, indicatoarele sunt afişate pe Virtual Cockpit și pe sistemul de infotainment. Camera multifuncțională detectează în mod fiabil limitele de viteză, semnalele de depășire și avertizările și chiar semnele suplimentare.
Laura
Aproape toți vorbim cu mașina noastră din când în când. Dar te-ai întrebat vreodată cum ar fi dacă mașina ta ar începe să răspundă? Laura, asistenta noastră lingvistică, face exact asta! Laura îți înțelege instrucțiunile în timp ce poți continua să călătorești în siguranță și relaxat. Începeți o conversație spunând “OK, Laura!”.
Toate vehiculele nou produse sunt, de asemenea, echipate cu eCall, un serviciu de urgență care vă ajută rapid în caz de accident.
Cum se utilizează apelul de urgență
Sarcina principală a apelului de urgență este de a ajuta imediat. Apelul de urgență este activat imediat atunci când senzorii raportează un accident grav. Mașina stabilește o conexiune audio și de date la un centru de apel de urgență dedicat și transmite informațiile necesare. Se face un apel vocal și clientul este îngrijit până la sosirea ajutorului.
Extindeți-vă sistemul de infotainment cu una dintre aplicațiile noastre suplimentare de infotainment pentru a adăuga o altă dimensiune călătoriei dvs.!
Dacă aveți întrebări despre Škoda Connect, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență la următoarele date de contact:
Telefon: 0372 41 35 00
E-mail: vanzari-ct@aviamotors.ro